Telefon  +48 32 202 26 90

O biurze rachunkowym doradcy podatkowego - Ewy Domagał

doradztwo podatkowe

Kancelaria została założona w 1994 roku. Siedziba znajduje się przy ul. Przemysłowej 10 w Katowicach, w województwie śląskim. Właścicielem jest Ewa Domagała doradca podatkowy nr wpisu na listę MF 01934.

Oferujemy profesjonalne doradztwo podatkowe dla osób fizycznych oraz przedsiębiorców. Świadczymy usługi księgowe, kadrowo-płacowe, oraz oferujemy szeroki zakres usług związanych z doradztwem w przeprowadzeniu zmian własnościowych w prowadzonej działalności a mających istotny wpływ na rozwój i funkcjonowanie firmy na rynku.

Usługi wykonujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wypracowanymi standardami, a wszystkie podejmowane przez nas czynności służą ochronie interesów klienta. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie - dobieramy zakres działań i warunki współpracy w sposób najbardziej satysfakcjonujący dla klientów.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

podziękowanie

certyfikat udziału

certyfikat doradca podatkowy

wpis na listę doradców podatkowych